REGULAMENT PENTRU ZIUA EVENIMENTULUI

  1. O echipă de înotători poate să aibă între 1 și 6 membri. La start vor fi prezenți maximum 6 înotători.
  2. În fiecare oră, startul se dă de la comitetul de arbitri.
  3. După prima tură, un înotător poate să înceapă o lungime de bazin atât dintr-un capăt al bazinului, cât și din celălalt capăt, nefiind restricționat de unde a început sau a finalizat precedentul înotător din echipa sa.
  4. O lungime de bazin este considerată validă în momentul în care înotătorul atinge cu mâna sau cu piciorul celălalt capăt de bazin.
  5. Următorul înotător poate să intre în bazin după ce precedentul înotător a atins cu mâna sau cu piciorul capătul celălalt de bazin.
  6. Înotătorii pot începe a înota fie prin săritură de pe marginea bazinului, fie din apă, după ce coechipierul a încheiat tura de bazin.
  7. Un înotător poate să facă mai multe lungimi de bazin, consecutive.
  8. Este interzis ca 2 înotători să înoate, pe același culoar, în același timp.
  9. Un înotător, care a mai înotat, poate să reintre în bazin de câte ori vrea (după strategia fiecărei echipe).
  10. În momentul în care sună sirena de finalizare a celor 50 minute și mai sunt înotători în bazin, care nu au terminat lungimile de bazin, acele lungimi nu se iau în calcul (sunt valide lungimile de bazin încheiate până se aude zgomotul sirenei, ce anunță finalizarea celor 50 minute de înot).
  11. Participanții nu au voie să intre în bazin cu înotătoare, aripioare, colac și bijuterii (inele, cercei, lanț, piercinguri)
  12. Înotătorii au voie să intre în bazin cu ochelari de înot, cască de înot și cârlig de nas.
  13. Înotătorii se pot opri în apă, în timpul parcurgerii unei lungimi de bazin, pentru a se odihni.
  14. Lungimile de bazin sunt valide dacă se parcurg integral înot și nu mers pe fundul bazinului.
  15. Este acceptat orice stil de înot.

***

 

Recomandări pentru ziua evenimentului

  • Va trebui să mâncați cu aproximativ o oră înainte de a intra în bazin. Consumați o mâncare bogată în proteine și carbohidrați, dar săracă în grăsimi. Nu mâncați prea mult pentru a nu vi se face rău în bazin.
  • Consumați jumătate de litru de apă înainte de a începe înotul și în pauzele de înot pentru a rămâne hidratat pe toată durata evenimentului
  • Înainte de a intra în apa de la bazin, este obligatoriu să faceți un duș rece, prelungit, pentru ca organismul să fie obișnuit cu apa mai rece și să nu suferiți un șoc atunci când intrați în apă.
  • Executați câteva exerciții de încălzire și stretching înainte de a vă apuca de înot. Puteți să înotați ușor o tură de bazin.

***

 

 

Înscrie proiectul tău la Swimathon!

Această etapă este dedicată organizațiilor nonprofit ieșene și grupurilor de iniţiativă (fără entitate juridică) care doresc să strângă fonduri pentru susținerea unor cauze.

Fiecare organizație participantă va trebui să propună un proiect pentru care să coopteze o echipă de înotatori. Organizațiile vor putea mobiliza fonduri atât de la prieteni, susținători, cât și de la companii.

Condiții de participare:

• Completarea formularului de înscriere până la data de 19 aprilie 2019;

• Proiectul să aibă un obiectiv de strângere de fonduri stabilit, de minim 3.000 lei;

• FCI își rezervă dreptul de a reține 10% din sumele mobilizate pentru acoperirea costurilor de organizare;

• Organizaţia are la dispoziţie un culoar pentru participare;

• Echipa poate solicita și un al doilea culoar, cu condiția să fie ocupat de o companie care să înoate pentru ei și care să aibă obiectivul de strângere de fonduri de 4.000 lei;

• Prezentarea echipei de înotători care va reprezenta organizaţia prin completarea formularului „Înscriere înotători”.

• FCI va monitoriza și evalua implementarea proiectului propus de organizația înscrisă.

 

Înoată la Swimathon!
Această etapă este dedicată persoanelor fizice, persoanelor publice, instituţiilor şi companiilor ce doresc să susțină o cauză locală prin Swimathon. Din echipa unei companii pot face parte atât membrii echipei (angajați), cât și prieteni, clienți, furnizori ai acestora.
Înotătorii sunt încurajați și susținuți atât de organizatori, cât și de cauzele înscrise pentru a se implica activ în strângerea de fonduri. Ei pot apela la cercul lor de prieteni, la colegii de lucru, cunoștințe, parteneri sau companii.
Condiții de participare:
• Înotătorii trebuie să aleagă un proiect din cele înscrise în eveniment pentru a participa;
• Echipa de înotători poate să aibă între 1 și 6 membri;
• Să aibă un obiectiv de strângere de fonduri stabilit – minim 3.000 lei dacă este o echipă de înotători persoane fizice, minim 4.000 lei dacă este echipa unei companii;
• FCI își rezervă dreptul de a reține 10% din sumele mobilizate pentru acoperirea costurilor de organizare (respetiv 300 lei sau 400 lei pentru echipele care nu au atins obietivul minim);
• După înscriere pe site, fiecare echipă de înotători va achita o taxă de înscriere:

– 350 lei (early bird) pe echipă: termen limită de plată 30 mai

– 500 lei pe echipă: termen limită de plată 20 iunie

Fiecare înotător va primi un kit de participare în ziua evenimentului.

Modalitățile de plată a taxei sunt:

online, accesând acest link: https://www.fundatiacomunitaraiasi.ro/doneaza/

– prin bancă, în contul bancar RO14RNCB0178127673670001, cu mențiunea: Taxă participare – numele echipei.

cash, la sediul Fundației Comunitare Iași (str. Petru Poni, nr. 1 bis, etaj 1 Iași).

 

Avem două tipuri de validări ale înscrierii echipelor de înotători:
1. După înscriere, echipa va apărea public după ce organizatorii vor valida înscrierea. Echipa va apărea pe site cu un profl alb-negru și va putea să strângă și fonduri (adică i se pot atribui donații pe site).
2. Profilul echipei va deveni color în momentul în care va mobiliza jumătate din obiectivul propus. Adică, își va rezerva și culoarul de înot din ziua evenimentului. Și va continua să strângă fonduri până își atinge și/sau își depășește obiectivul.

Dacă o echipă de înotători nu atinge 50% din obiectiv sau nu plătește taxa, nu va putea participa la eveniment, dar sumele mobilizate vor fi direcționate către proiect.

În fiecare oră vom oferi următoarele premii:

– pentru echipa care a strâns cele mai multe fonduri;

– pentru echipa care a înotat cele mai multe lungimi de bazin (dacă vor fi 2 sau mai multe echipe cu același număr de lungimi de bazin, în aceeași oră de înot, criteriul de departajare va consta în suma fondurilor mobilizate);

– cea mai numeroasă galerie.

 

Pentru detalii, ne puteţi contacta:

Doris Cojocariu
Relații ONG şi grupuri de iniţiativă
Telefon 0720.039.054
Email
doris.cojocariu@fundatiacomunitaraiasi.ro

Andreea Marosac
Coordonator eveniment
Telefon 0720.540.521
Email
andreea.marosac@fundatiacomunitaraiasi.ro

Corina Farcaș
Relații cu presa
Telefon 0742.519.599
Email
corina.farcas@fundatiacomunitaraiasi.ro